تلالالالا للابداع
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

معا لمنتدى افضل

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

شـــوف إزاى البلــــــــــد عــــــاوزه مصلحتــــــــــــك ..!!

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
kazanova_el7ob
عضو مشارك
عضو مشارك
kazanova_el7ob

ذكر
الموقع : احلى موقع ليا وانا على شاطى بحر العريش كدا وقت المغربيه يبقى الجو اشطه
المزاج : مزاجى فله اوووووووووى واريق على الاخرررررر
البلد : شـــوف إزاى البلــــــــــد عــــــاوزه مصلحتــــــــــــك ..!! 3dflag10
مزاجي الان : شـــوف إزاى البلــــــــــد عــــــاوزه مصلحتــــــــــــك ..!! 1610
المهنة : شـــوف إزاى البلــــــــــد عــــــاوزه مصلحتــــــــــــك ..!! Player10
هوايتي : شـــوف إزاى البلــــــــــد عــــــاوزه مصلحتــــــــــــك ..!! Sports10

شـــوف إزاى البلــــــــــد عــــــاوزه مصلحتــــــــــــك ..!! Empty
مُساهمةموضوع: شـــوف إزاى البلــــــــــد عــــــاوزه مصلحتــــــــــــك ..!!   شـــوف إزاى البلــــــــــد عــــــاوزه مصلحتــــــــــــك ..!! Icon_minitimeالسبت يونيو 20, 2009 5:52 pm

كل يوم بنسمع مشاكل وحاجات بتحصل
فى البلد ....الكل فاكر أن الدولة باظت
طبعا لا لان الدولة بتعمل كدة علشان
عاوزة مصلحتك الجديد بقى ان الدولة هى

اللى عاملة بطالة ...هتسألنى طبعا يعنى
هى اللى قاصدة ..
هقولك طبعا... لانها عاوزة مصلحتك..أزاى ؟؟؟

هقولك انا لان الدولة مش عاوزة تتعب الشباب ... يعنى ترضى ان انت تفضل تعبان طول اليوم شغل وارهاق وبهدلة ...هى الدولة هتتعبك ازاى يعنى ...ده روحها فيك... الدولة عاوزاك تنام وتستريح وتصحى بدرى علشان تنام تانى ...انت اهم حاجة تاكل وتشرب وتنام وتدخل الـ.... وبس وتنزل فى السهرة تقعد على القهوة ...ودة كمان علشان القهاوى تشتغل يعنى بذمتك لو الشباب كلة اشتغل مين اللى هيعقد على القهاوى ..وتتقفل وكدة هيقطع عيش القهوجى ... ودة طبعا حرااام ..طبعا الدولة والحكومة بتحب شعبها
وهى كدة ضربت حجرين بشيشة ريحتك وشغلت القهاوى.
لا ومش بس كدة دا بتاخد منك الضرائب لمصلحتك برضة ...هتقولى طبعا الضرائب .. وعايزة مصلحتك ... هقولك طبعا
هى مش بتاخد منك الفلوس علشان تصرفها عليك علشان انت مش هتعرف تصرفها كويس ..ممكن تبعترها فى اى حاجة ..تفتح مشروع ولا حاجة لا قدر الله ...فهم خدوها علشان يستثمروهالك...وتصرفها عليك ...انا عارف ان انت هتقولى بتصرفها عليا فين هقولك انت عندك حق.. بس هى برضة بتعمل لمصلحتك..الدولة عينهالك علشان الورثة..مش هى لازم تأمن مستقبل الجيل اللى مش جاى قصدى اللى جاى .........
الدولة مش عارفة تعمل اية علشان تريحك ياعينى عليها والله بتتعب جدا ...ياراجل دا باعت اللى قدمها واللى وراها ..لدرجة انها بقت على الحديدة..كل دة لية.. علشان تتمتع انت وتاكل عيش ابو شلن وتنبسط..لا ومش بس كدة دة استغلت ان الحديد غلى وباعت الحديدة...مش عارف نودى جمايل الحكومة دى فين ربنا يخليلنا الحكومة...شوفت الحكومة بتتعب ازاى...كل دة علشان عاوز مصلحتك
دايما ظالمين البلد كدة
هههههههههههههههههههههه
مع تحيات
kazanova_el7ob

شـــوف إزاى البلــــــــــد عــــــاوزه مصلحتــــــــــــك ..!! T5j6gm

نكدو
نائب المدير
نائب المدير
نكدو

انثى
البلد : شـــوف إزاى البلــــــــــد عــــــاوزه مصلحتــــــــــــك ..!! 3dflag10
مزاجي الان : شـــوف إزاى البلــــــــــد عــــــاوزه مصلحتــــــــــــك ..!! Mzboot11
المهنة : شـــوف إزاى البلــــــــــد عــــــاوزه مصلحتــــــــــــك ..!! Plumbe10
هوايتي : شـــوف إزاى البلــــــــــد عــــــاوزه مصلحتــــــــــــك ..!! Wrestl10

مُساهمةموضوع: رد: شـــوف إزاى البلــــــــــد عــــــاوزه مصلحتــــــــــــك ..!!   شـــوف إزاى البلــــــــــد عــــــاوزه مصلحتــــــــــــك ..!! Icon_minitimeالسبت يونيو 20, 2009 5:59 pm

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
شفت يا كازا وانا اللى كنت فاكرا الحكومة وحشة
طلعت ال ايه عايزا مصلحتنا
كويس انو فيه ف البلد ناس زيك بيعرفونا الصح م الغلط بردو
ربنا يكتر من امثااااااااالك يا كازا
Razz Razz
موضوع اكتر من روعة بجد
تقبل مرورى
mido

mido

ذكر
مزاجي الان : شـــوف إزاى البلــــــــــد عــــــاوزه مصلحتــــــــــــك ..!! 510
المهنة : شـــوف إزاى البلــــــــــد عــــــاوزه مصلحتــــــــــــك ..!! Accoun10
هوايتي : شـــوف إزاى البلــــــــــد عــــــاوزه مصلحتــــــــــــك ..!! Sports10

مُساهمةموضوع: رد: شـــوف إزاى البلــــــــــد عــــــاوزه مصلحتــــــــــــك ..!!   شـــوف إزاى البلــــــــــد عــــــاوزه مصلحتــــــــــــك ..!! Icon_minitimeالسبت يونيو 20, 2009 8:29 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

يخرب عقلك يا كازا جامدة طحن ياض

وانا اقول ياربى انا ظالم الحكومة لية

خلاص ياعم كازا انا مرتبى كلة احولة على الحكومة ولا اقولك ادية لاصحابى واخواتى يقعدو بية على القهوة

بس ما تنساش تدينى رقم حساب الحكومة عشان احول المرتب عليهم ولا رقم حساب تبرع لاى جمعية خيرية

وكلة فدا البلد

هههههههههههههههههههه تسلم كازا على الموضوع الجميل

تقبل مرورى

تحياتى
اخوك العربى سيطرررة

مدمن lol! 54426
kazanova_el7ob
عضو مشارك
عضو مشارك
kazanova_el7ob

ذكر
مزاجي الان : شـــوف إزاى البلــــــــــد عــــــاوزه مصلحتــــــــــــك ..!! 1610
المهنة : شـــوف إزاى البلــــــــــد عــــــاوزه مصلحتــــــــــــك ..!! Player10

مُساهمةموضوع: رد: شـــوف إزاى البلــــــــــد عــــــاوزه مصلحتــــــــــــك ..!!   شـــوف إزاى البلــــــــــد عــــــاوزه مصلحتــــــــــــك ..!! Icon_minitimeالأحد يونيو 28, 2009 6:00 pm

ههههههههههههههههههههههههه نكدوغا لو البلد كترت من امثالى هتبوظ وهتشحتوا صدقينى
كفايه انا بس موجود وهى هتعمر ان شاء الله والقاهوى هتشتغل ههههههههههههههههههههههههههه
وانتى هتعرفى تبيعى البطيح بتاعك كمان ههههههههههههههههههههههه

مشكورررررررررر على مرورك احلى نكدووووووووووووووووووووووو

kazanova_el7ob
عضو مشارك
عضو مشارك
kazanova_el7ob

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: شـــوف إزاى البلــــــــــد عــــــاوزه مصلحتــــــــــــك ..!!   شـــوف إزاى البلــــــــــد عــــــاوزه مصلحتــــــــــــك ..!! Icon_minitimeالأحد يونيو 28, 2009 6:02 pm

هههههههههههههههههههه ميدو حول على 099999999 الرقم الخاص للصندق بتاع الحكومه ههههههههههههههههه
شوفت بقه ياصاحبى انا همى على مصلحتكم ازاى ههههههههههههههههههههههه
مشكورررررررررررررررررر حبى احلى ميدو على مرورك الجميل
مع تحياتى
كازاااااااانوووووووووووووفا الحـــــــــب

شـــوف إزاى البلــــــــــد عــــــاوزه مصلحتــــــــــــك ..!!
صفحة 1 من اصل 1